Dingen die je leert als je twee weken alleen thuis bent

08:59

Mijn ouders, broers en zus zijn allemaal twee weken op reis, en ik zit hier. Alleen. Snif. (Grapje, ik heb het gezelschap van mijn uiterst ravissante lief). Leerzaam is het wel, want:

1. Elke dag iets verzinnen om te koken is vermoeiend. - Of hoe ik toch een keertje stiekem pizza bestelde.
2. De juiste ovenschaal voor lasagne is moeilijk te vinden. - Of hoe ik mijn saus twee keer overkapte wegens te grote en dan weer te kleine schaal.
3. Schaamtelijke muziek? I plead guilty. En het mag. - Of hoe ik iets minder stiekem meekweelde met Céline Dion.
4. Drie vuilzakken buiten zetten? Kan niet in één keer. - Of hoe ik gisteren strompelend door de tuin liep.
5. Hoe snel kan een (koel)kast leeg zijn? - Of hoe ik elke keer vol verbazing besef dat het brood wééral op is.
6. Wasmachines, I just can't. - Of hoe ik dàn toch elke keer zielig naar mijn lief kijk.

Afbeelding: Giphy
















Alsook: het zijn heerlijke weken. En ik voel me de queen of productivity als ik op een dag naar de supermarkt ga, kook, en dan nog eens alles weet op te ruimen.

Waar genieten jullie van als jullie alleen zijn?
Liefs, Paulien


You Might Also Like

4 reacties

  1. Een soort van proefperiode voor succesful adulting, hihi. Ik zou ook keihard mee kunnen zingen met Celine Dion, niks mis mee! Hihi. En ik blijf de "Wat moet ik vanavond nou weer eten?!" vraag echt vervelend vinden. Fijn dat je toch wel fijne weken hebt! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succesful adulting inderdaad, want ik heb niet alleen al besloten wat we vandaag, maar ook morgen gaan eten!

      Verwijderen
  2. Hoe leuk geschreven, ik moest er echt om lachen! Ik vind de naam van je blog ook echt heel origineel. En dan nog zangeres bij Scala ook! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe