Zomerdagen zoals ze moeten zijn

17:22

Dit leuke citaat kwam ik tegen op het Instagram-account van Sissy Boy, en laat dat nu net zijn wat ik vandaag gedaan heb. Sommige dagen zijn mooi, zonder meer. Ik kom uit een gezin van vijf kinderen, dus de dagen in het jaar waarop ik helemaal alleen thuis ben zijn op één hand te tellen. Vandaag was echter zo'n dag, en dat gaat als volgt: uitslapen, uitgebreid ontbijten, en je in de zon nestelen met een hilarisch boek. ("De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween" is zo absurd dat ik de hele tijd wil opzoeken of het misschien toch waargebeurd is. Dat terzijde.) Opnieuw in slaap vallen, wakker worden, en een sneeuwwitte vlinder zien langsvliegen. Pizza bestellen, want geen zin hebben om te koken, en in afwachting van die pizza in de zetel zitten giechelen als een puber met Gilmore Girls. Zo'n dagen. Dat er deze zomer zo nog veel mogen komen.


You Might Also Like

1 reacties

  1. Dat klinkt echt overheerlijk. Wat een fijn dagje. Gelukkig heb je er lekker van kunnen genieten! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe