Dromen mag | Wishlist interieur

06:30

Een nieuwe mijlpaal in mijn leven is bereikt: ik kocht samen met mijn lief een dubbel bed. Jawel: de tijd van ons samen in de luttele 90 cm van een enkel bed te proppen is voorbij. Een fantastisch dubbel dekbedovertrek hadden we al langer, en na urenlange twijfel over de keuze van het bed zelf volgde dit uiteindelijk ook. We gaan (helaas) nog niet samenwonen, maar de eerste stap richting het leven van de succesful adult is alvast gezet. 

Aangezien dromen van het samenwonende leven best wel eens mag, ga ik sinds enkele maanden stiekem - en soms ook iets minder stiekem - op zoek naar andere leuke spullen voor in ons toekomstige stekje. Wie dit net zoals ik al eens durft te doen kan misschien wel inspiratie vinden in onderstaand overzicht van mijn favorieten. Ik hou van een mengeling van strakke, moderne dingen met retro, romantische details.

wishlist interior



1. Porseleinen mokken - Maisons Du Monde - 23,94 euro voor 6 stuks
2. Driezitsbank - Ikea - 399 euro
3. Ronde spiegel - Ikea - 79,90 euro
4. Lockerkast - Ikea - 59,90 euro
5. Kussen - Xenos - 6,99 euro (Hier speel ik een beetje vals, want dit staat eigenlijk niet meer op mijn wishlist. Het staat namelijk al te pronken in mijn kamer!)

Daarnaast zijn er ook heel wat spulletjes die we al hebben, onder andere van op de rommelmarkt, maar daar kom ik in een latere blogpost nog op terug. 

Moesten jullie nog inspiratie hebben voor leuke interieurspullen, laat maar weten!



You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een fijne blog! *voegt Kristalblauw toe aan haar reader*

    Ik heb het lang uitgesteld om mooie, meer "upscale" meubels en deco voor ons huis te kopen omdat we nog gaan bouwen en ik het een beetje zonde vond om nu al met inrichting bezig te zijn. Maar ik kon het toch niet laten. Dus onze nieuwe lederen zetel van de IKEA wordt over een kleine maand geleverd. :) Oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, bedankt voor het compliment!

      Ach ja, niet alles moet altijd rationeel gekozen worden he ;-) Wij kopen soms ook al dingen die we eigenlijk nog niet kunnen gebruiken, tot een wokpan aan toe (wegens mooi, blauw, en in aanbieding). Zo kan je er extra naar uitkijken dat jullie huis af zal zijn, omdat je al iets moois hebt om erin te zetten!

      Verwijderen
  2. Ik heb dat lockerkastje in het grijs. Super mooi, ben er echt heel erg blij mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, jaloers! In mijn minieme kamertje is écht geen plaats meer, dus ik zal moeten wachten tot we effectief gaan samenwonen om er eentje in huis te halen. Fingers crossed dat het er dan nog is!

      Verwijderen

Subscribe