Positivo's #1

07:00

Ah, er zijn altijd van die dagen. Dagen dat alles tegenzit, dat je haar niet goed valt (I raise my hand today!), het begint te regenen net als je naar je werk vertrekt, je struikelt over je eigen voeten, de bus voor je neus wegrijdt en de batterij van je gsm (of moet ik smartphone zeggen in deze moderne tijden?) ook nog eens plat blijkt te zijn. Alle bovenstaande dingen zijn mij al meer dan eens overkomen, en oh, wat kan ik daar boos een zeurderig van worden. Gelukkig staat er ergens in de krochten van mijn computer een mapje verborgen vol positieve dingen. Daarvan zal ik er af en toe enkele hier delen, want het helpt, echt. Ik hoop dat het ook op jouw gezicht een onnozel lachje mag toveren op zulke rotdagen, al is het maar voor even. Want zoals ik eerder al eens schreef: 't is écht allemaal zo erg niet.



Grijze dagen maak je zelf mooi!



30 seconds dance-party! Helpt altijd.



Ik hou er echt van om in slaap te vallen met het getik van de regen op onze glazen koepel. Fingers crossed dat het tegen de ochtend stopt met regenen, dat dan weer wel. Tenzij ik het huis niet uit moet: laat het dan maar een hele dag stormen.


En onthoud: hoe erg de dag ook tegenvalt, er is altijd wel redding nabij in de vorm van een weekend. 


You Might Also Like

3 reacties

Subscribe