Amsterdam deel 1 | Voorbereiding

19:52

Morgenavond trek ik voor een weekend naar Amsterdam. Hoera hoezee! Niet alleen uiteraard, maar in het gezelschap van mijn lief dat ik hier al meermaals op melige wijze omschreven heb. Gepland als ik ben (vraag maar aan Isis, met mij wil je niet op reis!) maakte ik een hele lijst van dingen die we kunnen doen. Als ik die lijst mag geloven, gaan we drie dagen uitsluitend eten. Prima voor mij. En de Hema bezoeken natuurlijk, want er ligt er toevallig eentje net tegenover onze bed & breakfast, JEETJE wat een goede wijk hebben wij gekozen!

Dit is uiteraard niet de fantastische wijk waar onze B&B ligt, ha, alsof we dat zouden kunnen betalen. Ik weet eigenlijk zelfs niet welke plek dit is, maar het ligt in Amsterdam en aangezien ik er zelf nog naartoe moet kan ik geen eigen afbeelding nemen. Deze komt dus netjes van Pixabay.


Alle gekheid op een stokje, ik geraak soms niet helemaal wijs uit het 100% Amsterdam boekje, waarvan we ons als rasechte citytrippers uiteraard voorzien hebben. De zevenhondervijfentachtig winkels en zo mogelijk nog meer eetplekjes zullen we nooit allemaal kunnen bezoeken in één weekend. Bij deze volgt dan ook een last-minute oproepje: ben je zelf al in Amsterdam geweest? Heb je dé ultieme tip voor ons? Shoot! Muchas gracias!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ojo, wij gaan eind oktober ook! De blogpost van Tiene heeft mij over de streep getrokken: http://tie-ne.blogspot.be/2015/08/amsterdam.html

    You're welcome. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt, ik heb Marqt en 'Buurman en buurman' mee op m'n lijstje gezet! :-) Hopelijk kan ik jou tegen eind oktober dan ook nog wat tips geven!

      Verwijderen
    2. Ik neem aan dat je zal bloggen over je uitstapje, dus ik ga dat dan zeker en vast lezen! :)

      Verwijderen
  2. Oehh wat leuk! Ik kom er helaas niet zo vaak, dus heb niet echt tips. Wel alvast veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het was een heerlijk weekend! Een blogpost volgt morgen ;-)

      Verwijderen

Subscribe