Positivo's #2

08:00

Het leven zit me best mee de laatste tijd. Ik word overspoeld met vroegtijdige verjaardagscadeau's en ben nu de trotse bezitter van flamingofietstassen en tickets voor een concert van Kovacs, driewerf hoera! Daarnaast vond ik net tweedehands een hele toffe fiets, waardoor ik supergemotiveerd ben om tijdens het nieuwe academiejaar de 12 km naar school gewoon te fietsen en écht iets aan mijn conditie te doen. Verder kreeg ik deze week te horen dat ik stage mag doen op mijn droomstageplek. Van maart tot juni  vind je mij als stagiaire patiëntenbegeleiding op de afdeling fertiliteit/gynaecologie van een niet nader genoemd ziekenhuis :-) Maar ach, kan niet iedereen op tijd en stond een beetje positiviteit gebruiken? Ik begon dus te graven in mijn Pinterest-mapjes, en heb 
weer een hele dosis klaarstaan!


Deze wil ik zo hard onthouden, om mezelf aan te moedigen wat meer te durven. Weg met de doemgedachten in mijn kopje, niet meer bang zijn maar gewoon doen!

Iets over waarheid en kindermond :-) Hoewel het niet helemaal zo simplistisch is, geloof ik wel dat een positieve gedachte in de ochtend je echt kan oppeppen. Ik moet mezelf soms ook m'n bed uitsleuren, maar ben achteraf wel altijd blij dat ik het gedaan heb.


Omdat het waar is. En ook wel omdat "fretting" het leukste woord is dat ik deze week las.



Ik hou van Roald Dahl, en hoop dat ik later zelf een heel Sparky mama kan worden :-)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hele fijne foto's en hele fijne quotes! Die eerste vind ik zo mooi vormgegeven. Om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een mooi vormgegeven quote inspireert dubbel zoveel he ;-)

      Verwijderen

Subscribe