What to do, oh what to do | Oktober

08:05

Het is gewoonweg niet te geloven, morgen is het oktober! Ik val echt compleet uit de lucht, een beetje zoals de blaadjes nu. (Mooi verhaal: ik fiets door een park naar school en gisteren stond de zon op de vallende blaadjes, waardoor het leek alsof er honderden gouden blaadjes door de lucht dwarrelden. Echt, het mooiste moment van de week tot nu toe.) Normaal schrijf ik deze post op de dertigste van de maand en publiceer ik hem de eenendertigste, maar ik was natuurlijk vergeten dat september maar dertig dagen heeft. Zo komt het dus dat ik deze post 's ochtends in bed zit te schrijven :-)

In elk geval: geen idee wat te doen in oktober? Hier komt weer een lading tips!

strEAT Felixpakhuis

Een Antwerps pareltje: het Felixpakhuis. Eigenlijk altijd een bezoekje waard, maar deze vrijdag eens te  meer. Ik ga alvast genieten van een aperitiefje in de lichstraat, vervolgens door naar de Foodtrucks en dat allemaal vergezeld door een funky DJ (en hoogstwaarschijnlijk ook door mijn funky lief!). Een beter begin van de maand én van het weekend kan ik me alvast niet voorstellen.
strEAT Felixpakhuis
Afbeelding: Facebook

Stockverkoop Berchem

Gewoon in een straat met woonhuizen, gewoon ergens achterin, waar ineens een grote loft-achtige ruimte verschijnt, vol kleding aan fantastische prijzen. Jawel: dit weekend ga ik naar een stockverkoop in Berchem. Op deze manier probeer ik ook wat meer kwalitatieve kleding in mijn kast te krijgen. Over enkele maanden volgt er trouwens nog zo'n stockverkoop, en dan zijn de kortingen nog groter. Let wel: je kan enkel cash betalen!

Ecodroom Rivierenhof

Ecodroom Rivierenhof
Afbeelding: Ecodroom Rivierenhof

Hoewel ik dagelijks door dit park fiets, had ik nog nooit van Ecodroom gehoord. Het park wordt op zondag 11 oktober volgezet met kraampjes met hapjes, streekproducten, planten, milieuvriendelijke producten, leuke muziek, workshops en... een gigantische rommelmarkt! Spek naar mijn bek, me dunkt :-) Tegelijkertijd is er in de kinderboerderij in het Rivierenhof een dierenverwendag, waar iedereen kan gaan helpen.

Kovacs

Kovacs
Afbeelding: Radio2.nl

Ik werd door mijn broer alvast getrakteerd op een vroeg verjaardagscadeau: tickets voor Kocavs in de AB! Dit concert is ondertussen uitverkocht, maar omdat het een redelijk onbekende groep is wil ik hem toch even met jullie delen. Hier vind je dan ook één van hun topnummers. De zangeres is Nederlandse, en haar stem doet me aan Amy Winehouse denken.

Ik hou van dansen, dansen

En jawel, ook een dansje placeren zal er zeker bijzitten. Enkele tips: Radio Modern in de Roma,  Was het nu 80, 90 of 2000 in de Ruitershallen en de Q-Party in Broechem! Uit dit rijtje raad ik jullie Radio Modern het meeste aan, een heerlijke avond met livemuziek en een retro sfeer. Zelfs je haar wordt indien gewenst in jaren 50 stijl gedraaid!

Hebben jullie nog tips voor mij? Laat maar weten!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe